Mina favoriter: TV

Dags för en till "Mina favoriter" med tv-program/serier jag följer helhjärtat:
Desperate housewives love love love har sett alla säsonger och kan inte få nog av dem, min favorit karaktär är nog Gabi och hennes dotter juanita, så söt! Man kan nog inte få nog av DH när man väl börjat titta, ett måste.

Tyra Bank show har jag tittat på sedan det började och det är mest för att jag beundrar Tyra så mkt, hon verkar vara så jordnära och inte bryr sig om vad andra tycker om henne. Dessutom är hon sjukt rolig ,bjuder in massa kända gäster och tar upp många viktiga ämnen.
Top Model där Tyra är programledare, följer jag pågrund av att det är bäst (vad annars ?) Nej men jag längtar sjukt mkt till "MODELLJAKTEN" börjar. Hoppas det blir i samma klass som Top model, bäst av allt  ? Kenza kommer vara programledaren! :D
America's funniest home videos HAHAHA behöver jag säga något mera, sjukt att jag sitter att tokskrattar åt folk som slår halvt ihjäl sig.. men men kul är det! ;)
Glee kan inte annat säga att detta är underhållning för mig, sjukt bra musik och framträdanden! Gillar också karaktärerna starkt, min favorit är såklart Brittany; så klockren! haha ;D
Cougar town har jag faktist precis börjat titta på, har bara sett några avsnitt än så länge men kommer definitivt att fortsätta, älskar Laurie (hon är typ Brittany från Glee om några år!) Rekommenderas !
Nu får ni inte tro att det enda jag gör är att sitta hemma framför tv:n, för det är inte sant. NÄR jag tittar så är det oftast på någon av dessa program ;D


Har ni några favoriter som ni följer, tipsa gärna? :D
Hör mkt talas om "Buffy" någon som vet hur det är?

Kram!


Kommentarer
Postat av: M *

- have a nice weekend!

2011-07-22 @ 14:08:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Nina

HEJ Gillar din blogg, tycker du kanske kan göra en lista med musik, film, mat osv. Finns massor! :D hare bra!

2011-07-23 @ 00:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!