Mina favoriter: Hår

Hej, tänkte ha en liten kategori där jag listar några favoriter jag har inom något speciellt. Först ut är hårprodukter! :
* Tänkte börja med en sorts hårtabletter som man tar ca 2 gr/dag för att ge håret extra tillskott och näring, det jag använder mig av är Panto-3! Har använt dem 2 månader nu och jag kan säga att jag redan känner/ser en förbättring på hårstråen och det känns mkt friskare. Kan rekommendera dessa, har köpt dem på apoteket för en inte allt för stor summa pengar och ångrar mig inte!
* En toppensak att ha hemma när man har bråttom iväg och inte hinner duscha är torrshampo, det finns en rad olika märken men den jag har fastnat för är från Proffs. Mest för att den inte är dyr alls och inte "mjölig" utan i sprayform! Finns att inhandla på bla lindex.
* Jag försöker att använda mig av plattång/hårfön så lite som möjligt för att inte slita på håret i onödan. Men när jag gör det är jag noga med att skydda håret, det gör jag med ett värmeskydd från Loreal Paris. Just denna heter hot straight för att den ska göra håret plattare, vilket är bra för mig innan jag plattar håret. Finns att köpa hos kicks och många fler äffarer.
* Sist men inte minst är min favvo hårinpackning som jag använder 2gr/ veckan. Den kommer från Gliss och innehåller Shea cashmere vilket gör håret silkeslent och reparerar hårstråna, enligt förpackningen ska den bara sitta i en minut vilket jag gillar! Av de hårinpackningar jag testat kommer den här definitivt i topp! Finns hos H&M
Hoppas ni gillade det! :)
UPDATE: Men hallå är det någon som vet vfr det inte blir några mellanrum/styckeindelning i mina inlägg trots att jag gör det! ? TACKSAM FÖR HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!