Fredag!

Hej, hoppas det är bra med alla där ute!
Ikväll ska jag iaf hem till en av mina vänner så ska vi grilla och ha lite mysigt, tjejkvällar är verkligen guldvärda! <3
Kommer nog hem sent eller sover jag kanske över där så hinner inte uppdatera något mera idag. Men imorgon kör jag ännu en till "Mina favoriter" (tips?)
FILMTIPS: Ikväll kl 21.00 på tv4 går filmen "En prinsessas dagbok". Älskar den filmen, även om jag har sett den säkert över 10 gånger. Om ni inte har sett den sätt på tvn 9 ikväll. Om ni har sett den? Slå på 4an ändå vettja! ;D
Söta Mia (Anne Hathaway) och hennes farmor i filmen !

Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin blogg hörru! Tänker absolut se filmen, hur bra som helst! :)

2011-07-22 @ 18:38:00
URL: http://caarlstein.blogg.se/
Postat av: Stephanie aminoff

Super fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar (A)

2011-07-23 @ 11:47:44
URL: http://www.nattstad.se/aminoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!