Dålig fantasi på rubriker...

Hej på er! Igår var jag som sagt på Grönan och det var sjuuukt mkt folk, mesta jag har sett där iaf. Köerna var minst typ 40 minuter långa, men vädret var iaf på topp! Tyvärr vare typ 1 timme o en kvart kö för att åka nya Twister, så skippade den, ( Någon som åkt den, varen kul? ) MEN däremot åkte jag INSANE för 1:a gången och den var faktiskt ganska så insane, man slungades verkligen upp-och-ned hela tiden!
Men den vi körde mest va nog iaf Extreme, kan man annat än älska den? haha :D
Han även med en GOD pizza vid vattnet och lite remmar och annat gott (Y)!
Men en till sak : Är jag verkligen bara den ända 17åringen som blev skrämd för livet av nya Blå tåget? Alla skrattar åt mig för det, men snälla den är skitläskig fattar inte hur små fem åringar klarar av den. Helt ärligt satt jag med huvudet nere i knät med händerna för öronen och skrek hela åkturen... Har Alltid varit sjukt lättskrämd och alla påminner mig om det jämt...
Kram!

Kommentarer
Postat av: beccis

tycker du om rosa?

isf kanske du ska kika på mitt inlägg:

http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/july/alska-rosa.html#comment



(:

2011-07-28 @ 18:13:07
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!