Stockholm i mitt hjärta...

Hallå alla, hoppas det är bra med er i sommarvärmen. Har som sagt varit till Stockholm igen och det var såå himla kul. Vi bodde på ett hotell i stan och shoppade, åt på restauranger och bara tog det lungt i ett par dagar.

Stockholm är en så himla fin och mysig stad, vi gick längs strandbryggan (heter den ens så?) en kväll och de sköts fyrverkerier över oss, var så fiint.

Stockholm är typ så långt i från där jag bor som möjligt, nu vill jag inte låta som värsta skogsmulle: men jag har liksom ca 2 mil att köra till en mataffär och 3 mil för att handla i en klädaffär - inga bussar som går... haha

Men jag klagar inte jag älskar att bo här för det mesta, så jäkla fint här på sommaren längs sjön...

Kram på er! :)


Sergelstorg där vårat hotell låg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!